Färgat håret...

har jag gjort, så nu är jag ljushårig igen... Hmmm tröttnar ju så fort jämt.
Å idag blir det klippning oxå, får se hur korthårig man är när man går därifrån sen... är jätte sugen på å klippa typ till axlarna, men jag vet inte ifall jag vågar.. kanske ångrar mig direkt =/

Var på utvecklingssamtal på dagis igår. Allt var bara bra med Thez å det funkar jätte bra..
Får se ifall hon blir flyttad till den "stora" avdelningen efter sommaren, det beror på hur många platser det blir över där, OM det blir några överhuvudtaget.
Men det var jätte kul att höra att hon trivs så himla bra och har kul dom dagarna hon är där, det visste vi ju redan själva, men alltid kul att höra från personalen oxå!

Nu ska jag äta lite frukost, å sen gå med Thez till dagis...
Skriver kanske sen å berättar hur korthårig jag blev =/

Här är några bilder på våran älskling




Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...våra dagar har visst sett rätt lika ut :) Utvecklingssamtal OCH frisörbesök.

Jag blev korthårig...hon klippte bort 15 cm ungefär. Men jag blev supernöjd, känns lite ovant bara.

Kram

2009-04-29 @ 08:39:05
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Cattis

Ha ha...mitt är lite längre än till axlarna. Men det känns som om det vore page ;)

Kram

2009-04-29 @ 16:19:40
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0