Fy...

Vilket humör Thez var på idag när jag hämtade henne från dagis..
Hon var glad ända tills vi kom hem å hon ville ha ett kex å jag sa nej.
Tycket hon skulle äta youghurt eller macka föst för hon hade inte ätit nåt på dagis.
Men iaf. Hon fick världens utbrott å började skrika å gråta.. fick ingen kontakt med henne.. sen sa jag att hn skulle gå å kissa för jag såg att hon vad jätte kissnödig.. men nej då skrek hon bara ännu mer.. å hon slog mig.. Grrr.. unge.. då höjde jag fingret åt henne å sa att sådär gör man inte, då såg man hur skräckslagen hon blev, ögonen blev hur stora som helst.
Men tillslut så var hon så nödig att det kom lite i trosorna.. då lyckades jag få henne å sätta sig på toaletten.
Sen fortsatte hon å gapa ett tag tills hon fick sin napp, då blev hon helt tyst å somnade efter en stund.
Ska väcka henne strax.. annars kan hon inte sova ikväll sen.

Usch alltså.. är nog inne i en 3års trotts eller nåt.. inget kul är det men det är ju sånt man få ta som förälder =(

Såhär glad var hon häromdagen när vi skulle se ifall baddräkten som vi köpt passade.. fick byta till större storlek sen.




Planterade ju lite blommor igår oxå.. bjuder på en liten bild på den fina planteringen =)
Ska köpa mera blommor nån dag å sätta på baksidan oxå




Nu ska jag förbereda maten lite.. blir fisk,potatis å kall sås idag.. Gott!!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0