Imorn är det fredag igen..

Gud vad veckorna går fort... snart är det helg igen.. å på lördag kommer Marie, Jonas å Philip till oss...
Kanske skulle ta å grilla lite om det är bra väder??

Idag har Carro varit hs oss.. vi gjorde inget speciellt.. satt mest å snacka skit bara =) Men det är trevligt det med!!
Thez somnade nyss.. blir trött av att va på dagis å leka. Men imorn är hon ledig, då ska vi åka till Maxi med mormor.
(Thez mormor)
När jag skriver mormor, morfar eller farmor så är det alltid ur Thez perspektiv jag menar.

Är lite seg idag, var ute på en långpromenad när jag lämnade Thez imorse.. gick i skogen i en och en halvtimme med Zeke. Erika och Maria var oxå med med deras vovvar. Alltid kul med sällskap när man är ute på långpromenader.

Nu ska jag slänga mig på soffan å läsa mama tidningen.
Bjussar på några bilder oxå.
Ha en bra kväll

   Här ska Thez och Erik göra "gegga" när vi var hos dom på långfredan.

   Thez i lekparken 

          Hemma på tomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0