Länge sen...

...jag skrev, men har inte riktigt haft lust med det.. har bara njutit av värmen ute =)
Men igår var vi på Ullared iaf, Jag, Calle, Carro å Fredrik. Det var verkligen kul å trevligt, vi hitgtade massa fina kläder, iaf till Thez och mig, så nu är vi redo för Turkiet.. hehe bara 12 dagar kvar.. Sååå skönt å mysigt det ska bli!!

Thez var med farmor igår, dom var på Jossans stall (Thez kusin), och klappade hästarna, hon fick även sitta på en häst.. gissa om hon var lycklig =)

Idag ska vi nog inte göra nåt speciellt, jag ska nog ut å sätta mig i solen å läsa en tidningen eller nåt snart.
Var ju bara inne hela dagen igår, så idag ska det bli skönt att bara sitta äå njuta av värmen igen =)

Kanske skriver mera senare!!
Hej hej

Kommentarer
Postat av: steffi & Liam (Med sitt lilla hjärta i magen)

Vad hittade ni för roligt på Ullared sen då? kram

2009-04-27 @ 12:45:16
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ååhh...jag skulle också bara vilja ha 12 dagar kvar till Turkiet. Fuskigt ;)

Kram

2009-04-27 @ 15:36:51
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0