"Det är dax för fredagsmyyys"

Det är Thez favorit reklam just nu... hehe gullplutt.
Å imorn är det ju faktiskt fredagsmys här hemma som i vanlig ordning =)

Idag ringde dom & sa att vagnen har kommit, så ev. blir det att hämta den imorn.. Thez vill så gärna ha hem den nu....
Var på förlossningen idag för mina kraftiga sammandragningar.. men som tur var så visade det inget, fick med mig Bricanyl tabletter hem iaf. det ska lugna ner livmodern.

Thez vill verkligen ha ut sin lillasyster nu.. när jag berättade för henne att jag skulle upp & kolla magen så frågade hon om Filippa skulle komma ut nu.. Hon bara sken upp som en sol när hon sa det.
Men det var bara att tala om att nej.. hon har inte växt färdigt än.. men snart så, nu är det inte långt kvar.

Det har gått jätte bra för henne på dagis oxå.. hon tycker verkligen att det är superkul på den nya avdelningen.. där är ju barnen mera i hennes ålder (3-5 år).. inga småttingar där inte... hehe

Nehej ni, nu ska jag lägga mig i sängen å läsa lite

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Cattis

En liten Filippa alltså ?

Eller är det bara vad Thez vill ?



Vi kan väl höras av måndagen vecka 35 och se vilken dag som passar.



Kram

2009-08-14 @ 08:49:28
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

Jobbigt med alla sammandragningar!! Jag har bara några enstaka då och då. kram

2009-08-15 @ 23:30:09
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0