Tisdag

Idag var det Thez första dag på dagis efter semestern. Det hade gått hur bra som helst.. även att hon började på en ny avdelning.. iförsig kände hon ju fröknarna där sen innan & några av barnen.. men trodde ändå inte att hon skulle va som vanligt efter att ha varit ledig i sex vekor. Så det var ju toppen. Hon tyckte det var jätte kul!

Var hos Bm oxå.. lillfisen har inte vänt sig än.. till nästa gång ska hon ha gjort det tyckte barnmorskan.. annars blir det nog förlossningen sen för att göra vändning.. det hoppas jag att jag slipper.. Ska tydligen vara väldigt obehagligt.. & det kan jag tänka mig att det är oxå.. Nån som varit med om det?

Nu ska jag duka fram för lite fika här hemma... kl 16 kommer gästerna.

Hej hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0