Våra husdjur





Den här igelkotten har bott i våra buskar länge nu.. först bodde den på baksidan, men nu har den visst flyttat till framsidan... den är ju bara sååå söt!! & så våran Zeke förstås,han är väldigt nyfiken på kotten, nu när jag släpper ut honom på morgonen så går han direkt fram till busken & kollar ifall hans kompis är där =)

Jaha vad har hänt annars då?
Igår bjöd jag & Madde Jennie på en liten bit mat på Butlers, det blev bara mat istället för möhippa för Jennie... hon ville inte va ute på stan & skämma ut sig.. & jag förstår henne... *S* Det ville inte jag heller när tjejerna skulle ordna nåt för mig!  Men iaf. vi tog File Oskar allihop.. så gott det är.. Mums. Vi hade det trevligt, åkte hem strax efter nio på kvällen.
Tack brudar för den trevliga stunden!! =)

Nu ska jag faktiskt vila lite i soffan.. har sovit jätte dåligt inatt igen... usch vill att magen ska väck nu!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej

Tack för en trevlig kväll igår.

Kram

2009-08-25 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0