Barnen sover

.. å Calle tittar på Tv.. han väntar på att kniven mot strupen ska börja.
Själv har jag precis duschat & nu sitter jag här & kollar runt lite.. börjar bli lite små trött.
Igår kände jag mig allmänt hängig & trött, det var mina biverkningar efter svinsprutan.. skönt att jag slapp febern.

Idag fick vi hem vyssanlull tassar till Filippas säng,.. fick ett tips av en gammal kär vän ;)
Tack Minire! Vi har inte testat det än.. tänkte göra det imorn när hon ska sova på dan.. får se vad hon tycker om det =)
Är säkert bara vagnen som duger åt henne, man hinner knappt lägga ner henne i hennes overall innan hon sover.

Imorn ska jag ta med mina tjejer & gå till biblioteket, ska lämna tebax böckerna jag & Thez lånade för några veckor sen.
På lördag ska Calle jobba på förmiddagen, sen ska vi till Kusin Andreas som fyllde 18 i måndags.
Söndagen ska spenderas i Eksund, Calle ska hjälpa min pappa lite i badrummet där det är helrenovering på G.
Får se vad jag & tjejerna hittar på då.

Så ser våran helg ut.. Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du får uppdatera om de däringa tassarna sen. Bra eller anus...ha ha :-)



Helgen innehåller eventuellt kalas för Jimmy på söndag, vi får väl se hur lillgrabben ser ut i sina ögon.



Puss o Kram

2009-12-04 @ 08:33:30
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

vaknar hon inte när ni tar upp henne hur vagnen och tar av overallen? När vi ska ut och jag lägger melker i vagnen så somnar han direkt. Bra vagnar vi köpt :)

2009-12-04 @ 09:34:42
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja joanna jag tror han har det mycket bättre i hundhimlen där han slipper ha ont. Idag skulle Harley fyllt 5år... har haft honom i tankarna varje dag sen han gick bort... Hoppas allt är bra med er nu i vintermörkret =)

2009-12-04 @ 10:41:47
URL: http://freijasmammas.blogg.se/
Postat av: Minire

Hej sötis!!



Jag älskar gungtassarna på Elins spjälsäng, men dom första 4 månaderna använde jag enbart Ergon, den är ju bra för bebisens rygg då jag hade henne liggandes med ett inlägg, där sov hon alltid gott!

Men nu är gungtassrna superduper :)

Lycka till med gungadet.. hi hi



Den här helgen har det gått i 110, idag har vi varit på 1-årskals hos en kompis, så just nu är jag helt slut i rutan.



Ha det bäst vännen...



KRAM

2009-12-06 @ 20:56:32
URL: http://familjenhildebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0