Bästa kompisar



Ja Thez & Erik har verkligen roligt när dom ses.. det går i 110 från det att dom ses tills det är dax att säga natt natt.. =)

Nu är hon på dagis & Filippa sover i sin säng där uppe.. hon somnade på mig förut när hon åt så då var det bara att bära upp henne, skönt.
Om en timme ska jag ut med Zeke igen.. får se ifall hon sover tills dess.
Kvällarna fungerar jätte bra med henne nu.. hon somnar varje kväll mellan 19:30-21:00, oftast senast halv nio. Så himla skönt, & inte skriker hon heller.. det gäller bara att lägga henne i vagnen innan hon blir för trött.. då somnar hon utan ett ljud =)

Ikväll ska jag nog baka saffransskorpor.. dom är såååå goda, bara smälter i munnen.
Men nu ska jag läsa vidare på några bloggar.. ha en fortsatt trevlig onsdag.

Bye

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej

Ja dom är verkligen bästa kompisar dom där två. Är så roligt att se när dom leker för dom har så kul ihop.

Kram

2009-12-08 @ 14:12:09
Postat av: Cattis

Mmm....måste testa sånadära skorpor snart, det är många som skriver om dem.

Själv ska jag baka saffransbullar med mandelmassa i morgon, premiär, ska bli spännande :-)



2009-12-08 @ 18:01:56
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0