Segt idag

.. såå tråkigt väder det har varit hela dan idag!
Morfar kom & hämtade Thez halv elva imorse, då skulle dom åka till tippen, sen skulle dom lämna släpkärran på morfars jobb. Hon kom hem halv två, då åt hon lite mat.. sen skulle hon till farmor för att leka med sina kusiner.
Jag, Calle & Zeke åkte till Sörping.. till Madde m. familj.. var trevligt.. skönt å komma hemifrån en sån här tråkig dag oxå.

Nu tittar Thez på Madicken,i sin pyjamas & morgonrock... vi har precis badat & myst lite.
Blir nog sängen för henne snart.. hon ser lite trött ut.



Imorn har vi inget planerat, får se om vi hittar på nåt.
På tisdag ska vi till Bm. Usch är så trött på att vara gravid nu, vill bara att hon ska komm ut NU! 
Trodde inte att jag skulle känna så här, gjorde jag aldrig med Thez...men det är klart att man kan känna annorlunda!
Har svårt att andas oxå... usch usch.
Nu ska jag inte klaga mera.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...man får klaga när man är gravid !!

Jag kände lite så med John, att själva graviditeten mest var en transportsträcka, iallafall sista halvan. Undrar hur otålig jag kommer vara nästa gång...

Kram

2009-07-20 @ 10:20:53
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0