Söndag 20:48

Thez somnade precis.. själv satte jag mig här nu för att skriva ett litet inlägg... om inget speciellt egentligen.
Väntar på att filmen på 3:an ska börja kl 21.

Imorse åkte vi till Eksund för att Zeke hade sovit där.
Åkte även till Babyproffsen för att kolla vad dom hade för skötväskor.. Vill ha en Skip Hop deluxe.. men dom kostar ju lite.. får se vad vi köper för en sen.

Efter det åkte vi ut till Lindö med mormor & morfar.. åt där & kollade lite på båtarna. Var mysigt!
Imorgon kommer Thez kusin Jossan hit...hon ville sova över... Thez kommer att bli sååå glad! =)

Nu ska jag pysa till soffan!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Ska du inte ha en skötväska som matchar vagnen? Det tog vi. Jag har inte så jätte mycket sammandragningar mest blir jag öm i nedre delen av magen när jag anstränger mej. 5 arbetspass kvar för mig. Längtar efter ledigt!

2009-07-27 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0