Usch nu är jag trött

har varit iväg hela dan känns det som..
Åkte hemifrån vid elva, in till stan för att lämna in en lapp.. sen lämnade vi bilen vid färgargården för att ta en promenad till Kneippen.. till Calle syster.
Fikade där & gick till bilen igen.. Då lämnade Calle av mig & Thez i Eksund.. följde med mormor till Ikea.. Kom hem runt sex tiden, sen åt vi & nu är det snart natt natt... Känns som så i kroppen iaf.

var en "gubbe" & kollade på våran bil förut förresten.. ska ju sälja den & köpa en ny.. han skulle höra av sig imorn igen.. han var väldigt intresserad.. så nu hoppas vi att han ska köpa den =)
Nu ska jag hålla Calle sällskap!

Nån som vill & kan ändra utseendet på min blogg??
Jag är inte så haj på det där så skulle va kul om nån ville fixa den åt mig.. hehe

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0