Onsdag idag

.. Har varit på Ikea med farmor idag när Thez var på dagis.
Skulle köpa diskho till köket eftersom vi ska byta bänkskiva å allt annat runtomkring, men kom hem med massa annat oxå.. såklart... hehe brukar ju bli så när man är på Ikea.

Nu går det iaf att lämna kommentarer på min blogg igen, var några inställningar som var fel efter att jag försökte byta design... men nu är det fixat som sagt.

Är helt slut i kroppen, har gått hela dagen, det känns i magen jag lova.. så nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på Tv.. väntar på att Calle ska komma hem med pizza, Mums.. har inte ätit nån lunch eller middag idag så det ska bli gott.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Cattis

Aja Baja slarva med maten när du är gravid ;)



Puss & Kram

2009-06-10 @ 20:41:40
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Heej!!



Hoppas allt är bra där hemma...HM...jo du...du har väl sett att bilderna från Turkiet inte är borta...Inte när jag kollar iaf... ;)

Kram

2009-06-10 @ 22:12:27
Postat av: Jonna

Jo bilderna från Turkiet är ju borta..=( jag ser dom inte när jag går in på min blogg.. bara första kortet på Thez som är kvar.. Skumt om du kan se dom då!?

2009-06-11 @ 07:46:33
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0