Våren är här idag

Idag är det ju kanon väder ute.. även att det blåser lite så är det ju inte kallt... så skönt.. å enligt tidningen så ska det va varmt hela veckan.. hoppas det stämmer =)

Inatt kl 1 vaknade jag av att Thez ropade på mig.. gick in å hämtade henne in till oss.. då var hon jätte varm, tog tempen i pannan på henne... Feber. Jaha då var det hennes tur nu då tänkte jag, hon som inte varit sjuk på länge nu.. förutom hostig å snorig. Men imorse när vi vaknade så var febern borta.. skumt. Får hoppas att den inte kommer tillbaka igen.

Nu är hon hos sin farmor som bor här i närheten.. hon ville gå dit imorse när vi skulle gå ut med Zeke.. å hon är kvar där än.. så så sjuk är hon inte just nu iaf. =)
Själv har jag passat på å dammsugit å fixat lite med allt möjligt här hemma.. får fixa med sånt nu innan hon kommer hem.

Ska nog passa på att lägga mig i soffan en stund nu oxå.. har lite huvudvärk eftersom jag inte kunnat sova så bra inat.. hade en varm tjej brevid mig som låg å hostade.

Njut av vårvädret idag!!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Steffi & Liam (Med ett litet hjärta i magen)

Vi var ute en stund på förmiddagen och bara njöt av vädret. Så skönt så! Blir nog en sväng ut sen också när Tommy kommit hem.



Hur mår magen? kram

2009-03-31 @ 12:32:53
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Cattis

Min lilla kille hade feber nu när jag la honom...så vi får väl se hur det blir på torsdag. Jag kan höra av mig imorgon.

Kram

2009-03-31 @ 18:47:54
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: steffi & Liam (Med sitt lilla hjärtat i magen)

Änu en dag med härligt väder. Hoppas de håller i sig hela dagen idag. =)

2009-04-01 @ 10:58:21
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0