Baka baka liten kaka

Har jag gjort, har precis tagit ut kakan från ugnen, det som ska bli mockarutor, fast med vit glasyr istället för den vanliga.
Nu ska den bara svalna, sen brer jag på glasyren och strör över strössel eller dekorationsblommor som Thez valde själv på Maxi igår, det är ju trotts allt till hennes kalas.

Sen har Cattis skrivit att hon vill se kort från både Turkiet och på min mage.. Hmmm jag får väl va snälla å fixa det nu så här kommer dom



Thez på flyget.. på väg till Turkiet

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åhh...vilka fina bilder. Nu blev jag inte alls sugen på att åka :)

Ser ut som ni bodde jättefint !

Och maten var god va ?!!!



Duktiga Thez som fixade att lämna napparna. Hon ser så stolt ut på kortet, stumpan !



Kram

2009-05-28 @ 14:43:22
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: steffi med Liam och lilla Néa

Jag lånade en bild på Thez till grattisinlägget. Hoppas det är ok!? är det inte ok så tar jag bort den. Kraam

2009-06-06 @ 11:14:59
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0