Snart är det lördag =)

Å då åker vi till Turkiet.. ÄNTLIGEN!! Man har ju längtat som en tok ända sen vi beställde resan i november.
Ska bli sååå skönt, å vi hoppas verkligen att det är fint väder där då.
Får se vad Thez tycker om att flyga, hon blir ju helt till sig när hon ser ett flygplan uppe bland molnen.. känner på mig att hon kommer va lite smårädd, iaf vid starten.. låter ju en del då.
Själv HATAR jag att flyga.. man kan ju lixom inte göra nåt ifall det skulle gå åt helvete. Usch!!
Men det går nog bra, mormor & morfar är med oxå.. Har en känsla av att Thez kommer att vilja va mera med dom än med oss =)

Så vad har hänt annar då.. igår var jag på Rul.. allt såg jätte bra ut.. bebben är ca 17-18 cm lång nu.. å BF är fortfarande
1 oktober.
I slutet av maj ska vi beställa tid till Linköping för att ta reda på vad det är för kön... Ska bli spännande.
Just nu tror jag på en tjej.. men det hinner ändras..

Snart ska jag städa här hemma, skönt å komma hem till nystädat när man varit iväg.

Måste ju bara berätta att vi var på City Gross i lördags, där hade dom "ponny" ridning..
Thez som jämt tjatar om att hon vill rida, vågade inte först när jag frågade henne om hon ville göra det.
Men sen när vi väl kom fram till hästarna så var det ingen tvekan, hon skulle upp å rida.
Å gud så lycklig hon var, men lite rädd samtidigt, var ju ingen ponny direkt, tyckte inte jag iaf.
Men det gick jätte bra, hon fick hålla i sadeln å jag gick brevid.
Det blir nog en häst tjej av henne.. som det verkar nu iaf. hihi

Nehej, nu ska jag sätta fart med städningen, lika bra så har man det gjort sen!!

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: steffi & Liam (Med sitt lilla hjärta i magen)

Åh vad härligt att hon vågade rida sen. :)

Hur känns det inför lördag nu då? är du mer avslappnad? Jasså var ni på RUL igår. Vad mysigt att få se bebis. Var i Linköping blir det av att boka tid? Jag är såå nyfiken ju.. :)



Har jag förresten sagt de att om 3v. ca så är vi troligtvis föräldrar igen. Kommer troligtvis bli igångsatt i v.38. Så från den 24:e maj o framåt är det som gäller.. Fast hoppas på tidigare ju.. För min del får h*n gärna komma nu,jag är redo och tror nog bebis också är det. :)



kram på dig!

2009-05-07 @ 12:59:59
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vad härligt ni kommer ha det, jag är riktigt avundsjuk. Kul att ni åker med mor & far, hälsa till dom så mycket !!

Det kommer gå toppen att flyga (säger en som är livrädd varje gång och får ta lugnande...ha ha).

Ha en underbar resa så får vi höras när ni kommer hem igen.

Kram kram

2009-05-07 @ 18:52:27
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Cattis

Ingen alkohol...he he. Jag gick in på apoteket och frågade...så de är inte så starka. Baldrian-Dispert heter dom. Funkar om man antingen har insomningsbesvär eller lindrig oro. Man kan inte ta dem om man är gravid eller ammar står det :/



Coolt med så bred växa-säng. Kul också att morfar har målat och styrt. Vi får se vad det blir !

Har förresten fått tid till intervju nu på skolan, ska dit på onsdag, pirrigt !!!



Kram

2009-05-07 @ 19:54:45
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0