Tjohooo

Igår beställde vi tid för Ultra i Linköping, då får vi reda på om det är en pojke eller flicka som ligger där inne.
Jag tror att det är en tjej, men det åtrestår att se. Ska bli sååå spännande!! Vill åka dit redan idag =)

Väldigt skönt väder ute idag på tal om nåt helt annat, ska snart fixa lite lunch och sen sätta mig ute i solen å äta å läsa en tidning.
Igår när vi var i Eksund så brände vi en ny skiva med foton från Turkiet, så snart finns dom här.

Händer annars i veckan då.
Idag på eftermiddagen/kvällen kommer Tommy, Stefffi å Liam hit på en fika, ska bli trevligt! =)
Imorn är det tandläkaren... igen... ska bara ta bort lite tandsten.
På onsdag kommer mormor hit & hjälper mig att fixa en ny rabatt på baksidan.
På torsdag ska jag ev, träffa Carro.. ska bli kul =) Var ju ett tag sen vi sågs nu.
Å på fredag har vi inget planerat än så länge, kanske åka å kolla på studsmatta nånstans till Thez, hon fyller ju år om 2 veckor.. eller så tar vi det i helgen.. det får vi se.

Men nu är det dax för lunch iaf.
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...orkar ni inte vänta till förlossningen ;)

Visste ni att Thez var en tjej ?

Själv vill jag spara den överraskningen till förlossningen. Eller ville med John iallafall, man kanske inte känner likadant nästa graviditet ?!



Kram kram

2009-05-26 @ 19:29:20
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0