Länge sen

.. jag skrev. Mne jag har varken haft tid eller lust. Men ska försöka uppdatera mig oftare nu.

Igår kväll somnade Filippa klockan åtta.. Lyx!
Jag lade henne i vagnen & körde ut henne på altan.. där behövde jag inte köra henne så värst länge innan hon sov. Måste ju testa olika metoder så kanske man kommer fram till nåt bra så att hon inte skriker om kvällarna.. & vagnen verkade ju fungera.. så det blir samma sak ikväll.. hoppas det går lika bra.
Vi har ju inglasat på baksidan som tur är.. så det är perfekt =)

Sen bar jag upp henne till sängen vid nio.. då sov hon till halv tolv innan det var dax för käk... då trodde jag inte att hon skulle somna om efter det.. men det tog nog bara tio minuter så sov hon igen.. riktigt skönt måste jag säga..annars har hon ju inte somnat förrän halv elva om kvällarna.

Nu sover hon där uppe.. jag & Thez har precis ätit frukost... ska lägga ner Filippa i vagnen snart och gå ut med Zeke.. Thez ville va hos farmor så länge...Skönt att hon bor så nära så att hon kan gå dit när hon vill.

I lördags var jag & mamma (mormor) på Lindex & köpte klänningar till tjejerna... mormor betalade Filippas kläder.. Tusen tack mamma!! =) Nu kommer dom va hur fina som helst på julafton .. hihi & Thez kan ha sin klänning sen när det är dax för Filippas dop i Januari/Februari.

Nu ska Thez ringa farmor.. hon är så duktig & kan slå både mormor & morfars nummer och farmors helt själv.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hej! Kul med lite uppdatering. Dom flesta säger att Melker är lik mig och det tycker jag nog oxå. Vi ska oxå ha dop i feb. 20:e om det blir som jag tänkt. Hur mycket väger Filippa nu?? Jag tror att Melker väger över 5 kilo. Känns som han går upp i vikt jätte fort. Ska till bvc på onsdag och väga och mäta. Kram

2009-11-23 @ 12:10:39
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Det känns som han går upp massa i vikt så det är inte omöjligt att han går om. Vi får se på onsdag. Vi har ingen super bra rutin direkt utan vi brukar lägga honom i sängen när vi lägger oss. Men ofta sover han i knät innan vi lägger oss. Hur gör ni??

2009-11-23 @ 15:53:03
Postat av: Cattis

Åh vad gulligt att hon kan ringa själv :-)

Lilla tjejen börjar bli stor!!

Kan tänka mig hur stor hon blev när lillasyster kom hem...ha ha!!



Hoppas det är bra med er allihopa <3



Puss o Kram

2009-11-24 @ 16:32:20
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0