vad skönt det vore...

ifall alla kvällar & nätter skulle vara som igår.

Filippa skrek kanske 30 minuter som högst igår.. jag var ute med Zeke då på kvällen så jag slapp höra det,, skönt =)
Sen lade jag henne i vagnen & körde henne på altan.. så vid halv nio sov hon..& sov ända till halv tre.. då åt hon & somnade om direkt... och hon sover fortfarande.. klockan är 7:40.
Vad underbart det vore om det fortsatte så här bra. Men jag vågar inte hoppas.

Jag tror hon har lite magknip på kvällarna... för hon börjar gråta helt plötsligt bara.
Kanske därför hon har svårt att komma till ro.
Jag ger henne både semper & minifom droppar.

Igår var vi ju på Bvc. Nu våger hon 4775 & är 58 lång.. hon ligger lite över medel med längden & lite lite under med vikten.,.. vad precis likadant med Thez har jag för mig.

Nu ska jag & Thez äta frukost.. sen blir det & ge Filippa mat innan vi ska lämna Thez på dagis.
Själv ska jag handla lite på Maxi.

Adjöss

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hoppas det håller i sig!



Kram

2009-11-26 @ 12:33:45
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

Vilket lyx. Här är det var tredje timme som gäller.

2009-11-26 @ 21:56:40
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0