ÄNTLIGEN!!!

Så har vi våran lilla tjej hos oss. Hon kom ut 13:12 igår. Vägde 3875 & 52 cm. Å helt underbar såklart!!
Sån lycka!!!

Vi åkte in till förlossningen kl nio igår morse.
Dom tog hål på hinnan tjugo i tio.. kände inga värkar, så tjugo i elva satte dom dropp.. Kände inte mkt då heller dom första 20 minutrarna...
sen höjde dom droppet mera.. då kom värkarna lite tätare.. men inte så jätte kraftiga..
strax efter halv tolv höjde dom ännu mera.. då fick jag kraftiga & täta värkar.. efter tjugo minuter började krystvärkarna.. sen tio minuter efter så plutta hon ut =)

Sån underbar känsla när hon gled ut... då var smärtan borta!
Vi åkte hem igår kväll vid åtta tiden. så skönt att komma hem.
Amningen började fungera direkt, så det var skönt.

Å jag kan ju bara säga att vi har en väldigt stolt stolt stora syster här hemma!!
Mormor, morfar & Thez kom upp till sjukhuset en sväng igår eftermiddag.. Thez ville så gärna träffa Filippa.
Thez började klappa & pussa henne direkt då.. & hon var väldigt försiktig med henne.. Mammas hjärtegull =)

Ååååh vad jag älskar min familj!! =)

Lägger upp bilder senare idag eller imorn.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL EN LITEN FILIPPA =)



Så roligt att höra att allt har gått bra!!



Mängder med LYCKOKRAMAR från mig, snusa lite extra för mig med.. hi hi Det är ju sååå himlans mysigt.

2009-10-18 @ 11:27:19
Postat av: Tess

Grattis, grattis! =)

Hoppas ni ha det bra!

2009-10-18 @ 14:54:32
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: thess

Ett jätte STORT grattis till er, va roligt att hon äntligen kommit=)

Längtar efter att få se bilder. KRAM

2009-10-18 @ 22:16:22
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: tessan

grattis grattis =)

dock 4 dar för sen, skulle ju komma den 13:e ;p hehe. kram

2009-10-20 @ 18:07:26
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0