Föräldramöte

är det på dagis ikväll kl 18-19:30. Farmor ska komma hit & va med Thez.

Idag har jag varit irriterad.. dels för att jag inte känt någera sparkar i magen.. då blir jag alltid lika orolig...men det kommer igång på kvällarna... så jag hoppas det gör det ikväll oxå.
Sen har Thez varit på jobbigt humör.. den senaste tiden har hon blivit så envis & lyssnar knappt på vad man säger,hon säger bara: Jag vill inte!

Nu har jag extra kort stubin känner jag.. tror det blir bättre sen när jag blivit av med magen så jag slipper ha ont varje dag!

Usch för det här.. den dagen värkarna sätter igång så kommer jag jubla!! =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Zara

Kul att du gillar dem :)

du får gärna beställa men gör det via min mail. Du fick adressen här nu!

MVH zara

2009-10-09 @ 09:50:17
URL: http://zara_82.blogg.se/
Postat av: Minire

Hej gumman!!



Stackars dig nu är det vekligen inte långt kvar tills du snusar bebis, om du inte redan gör det ;)



LYCKA TILL & JAG TÄNKER PÅ DIG BARA SÅ DU VET!!!



KRAM KRAM

2009-10-09 @ 21:04:15
URL: http://familjenhildebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0