Idag är det dagen D

.. men ingen bebbe här inte =(
Inga känningar heller... förutom tryck mellan benen ibland.. så som jag sagt tidigare så lär vi få vänta.. jag tror det blir den 5 eller 6:e oktober. Det var det jag fick fram när jag själv räknade ut Bf i början av graviditeten, så vi får väl se vad det blir för datum =)

Fy vilket väder det är.. fick dra ut Zeke förut.. han ville verkligen inte gå ut.. & det är inte likt honom.

Ska snart lägga mig i soffan tror jag, sover så dåligt om nätterna.. känner mig jätte pigg varje gång jag vaknar till.. så det tar lång stund innan jag kan somna om igen.

Skriver mera när jag har nåt nytt att berätta!

Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam och Néa

Vi håller tummarna för att hon vill titta ut snart. Och jag tror absolut att hon hinner komma innan tisdag. Lycka till tjejen!

2009-10-01 @ 10:03:59
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Tess

Dagen D, som sagt!

Spännande - den är ju inte slut än. =)



(Vill du jag ska ta bort nedräkningen får du säga till)

2009-10-01 @ 10:51:10
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0