Äntligen

.. så är det "bara"  1 månad kvar till BF. Fast enligt Dr Selbing så är Bf nånstans mellan 25-26 September. Å det vore ju inte helt fel om lillfisen ville komma ut så snart. Vi får se när det blir.. kan ju gå över tiden oxå.. men det hoppas jag att jag slipper den här gången oxå.

Igår var jag, mamma & thez på Ikea en sväng.. köpte lite smågrejer som vanligt när man är där.
Thez fick en ny matta till sitt rum oxå, en grön ryamatta.. hon tyckte den var jätte fin.. hon lekte att hon satt i gräset & hade picknick. =)

Vad händer annars i veckan då?
Idag när Calle kommit hem så blir det att handla mat på Maxi.. kanske köpa en ammningsbh oxå..
Å imorn är det dax för besök hos Bm. Får sen om lillan vänt sig nu, vilket jag hoppas att hon gjort.

Har förresten drömt 2 gånger att det är en pojke som kommit ut.. så vi får väl se.. Dr Selbing kanske såg fel.. hehe

Nu ska jag ta mig en dusch... blev varmt när jag gick med Zeke förut.

Hej dååååå

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, du, hoppas inte för mycket på att få tidigare lr på BF som många säger att det oftast blir med andra...

Jag gick över 9 dar med Julia å 8 med Wilmer.



Dr Selbing?! Är det han som har privatklinik i Lkpg?

Iså fall va vi oxå hos honom å det stämde på könet då. Vet flera som varit där å han har haft rätt varje gång! =)



Snart, snart kommer er lilla!

2009-09-01 @ 10:13:21
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Aha, oj då!Ja, då får vi hoppas han har rätt.

När vi fick se Wilmer i magen syntes det jätte väl att det va en liten pung å snopp. =)

Jag såg det själv innan han sa det fast bilden egentligen mest va en förvirring.

Spännande...



Hoppas ni inte planerat för mycket för en tjej då (tänkte på rum å färger å så) om han skulle ha fel. =/

Vilket jag inte tror iofs.

2009-09-01 @ 11:38:17
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Många som sagt tjej nu på slutet. Får se vad det blir! Dom ringde om vagnen idag så vi har inte hämtat den än. 30 dagar till BF är inte mycket men jag räknar nog ändå med lite fler dar än 30. Bäst o ställa in sig på det!! kram

2009-09-01 @ 15:20:17
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Tess

Oki. Ja, men kläder kan man ju alltid fixa efteråt...



Det är bara bra med oss.

Synd att hösten är här bara. (dock inte idag iofs.=))

2009-09-01 @ 18:26:05
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ja, du skulle bara våga föda barn innan jag kommer nästa vecka...he he =)

Ha ha...snopet om det kommer ut en liten pojke :) Kanske bäst att ta med helvita kläder till BB, utifall att. Nej, sa han att det är en tjej så är det nog det.

Kram kram

2009-09-01 @ 19:19:10
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0