Blir så trött ibland

.. på att Calle nästan aldrig lyckas söva Thez, det är inga problem med att han tar upp henne till rummet.. men efter 5 minuter så ligger hon & ropar & gråter efter mig. Vad ska man göra? Ibland orkar jag inte lyssna på hennes gråt, bara skär i hjärtat på mig, så då går jag upp.. det kanske är fel av mig, & egentligen är det ju inte synd om henne.. men kan inte bara va här nere & höra henne gråta.

Jag tror att Calle skulle kunna göra mer för henne där uppe oxå än vad han gör. Läsa flera böcker tills hon blir jätte trött tex. Men istället blir han bara irriteraterad & bara sitter där & låter henne gråta & väntar ut henne.. eller oxå så säger han till henne att jag är ute eller nåt sånt.. men det verkar inte fungera.

ååååh är så frustrerande.. var bara tvungen att skriva av mig!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vet du vad jag tror skulle vara bra?? Att du inte är hemma, på riktigt, en kväll. Då får ju Calle ta allt och Thez har inget val för hon vet att du inte är hemma...

Förstår att det är jobbigt, men det är nog det enda. Vänja henne alltså...O kankse Calle.. =)

2009-09-03 @ 07:20:42
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0