Fina tjejen

Så här fin blev Thez i håret igår... hon var jätte duktig & satt stilla hela tiden.
Så var hon så stolt sen när hon fick rosa färg i håret oxå.
Färgen försvann ganska snabbt.. så jag sa till henne att det nästan var borta, då tittar hon argt på mig och säger: Det är för att alla bara pillar i mitt hår hela tiden.
He he sötis... så jag lovade henne att vi skulle köpa hem sån där sprayfärg.

Snart ska vi ut en sväng.. Thez vill cykla som vanligt... sen ska vi åka till Ingelsta & handla lite + till Bauhaus, ska köpa reparationstapet så att vi kan börja fixa med väggarna i rummet här nere.

Adjöss!!





Thez har förresten en ny idol, det började med att jag kallade Thez för Dagny för en tid sedan.. sen började vi sjunga låten Dagny.. å det tyckte hon var jätte kul.. Så nu ska hon lyssna på den på Youtube hela tiden.. å sjunger & dansar med som en tok.. hon ser bara för rolig ut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0