Hemma igen

Har varit hos Bm precis. Allt var jätte bra.. Hon var fixerad & låg långt ner.. Jag är öppen 2 centimeter.. känns skönt.. då vet man att värkarna som man har till & från har gjort nån nytta iaf. =)
Men det kan ändå dröja innan hon kommer ut.. men det hoppas vi inte att det gör. Hoppas att hon är lika punktlig som Thez var.. då skulle det va dax imorn... det återstår att se. Hehe
Annars har jag en ny tid till Bm den 7:e.

Ska snart ta en promenad med Zeke.. sen blir det & hämta Thez från dagis.. hem å ge henne mellis för att sen åka och hämta mormor från jobbet... lånade hennes bil idag så den ska vi lämna tillbaka sen.

Thez har hittat en ny favvolåt igen... "Ooa hela natten" med Attack... hon sjunger med jätte bra även fast hon inte hört det mer än kanske 5 gånger.. vi brände en skiva till henne med den på, så nu ska hon lyssna på den när vi åker bil.. hon är ju bara sååå söt när hon sitter där bak i bilen & sjunger med.
Och sitter nån av oss vid datorn så kommer hon å ska se den här videon... dom är ju bara så snygga alltså.. Ha Ha.



Kommentarer
Postat av: Tess

Hmm, det är så svårt att veta varifrån folk räknar hur lång tid det tagit.

Jag räknar från allra första känningarna.

Jag hade ju inget som du, med förvärkar flera dagar innan, utan båda mina har ju startat samma dag som dom är födda.

Så om man ska räkna från "riktiga" värkar så kanske...typ 7-8 timmar med Wille å 12-13 med Julia.



Allt som allt med Julia:

Vattnet å slemmproppen gick 05.00 å värkar hela tiden efter det. Hon är född 23.41.(18,5 timme)



Med Wille: Små värkar från 02.00, vattnet gick 06:00 å värkar efter det fram till 19.06 då han är född. (17 timmar)



Så, ja typ lika lång tid med båda.

Problemet med mej va att jag inte öppnade mej, det va det som drog ut på tiden. 3-4 cm gick lätt men sen stod det still i flera timmar. Därav den långa tiden, sa dom.



Snart är det dax! =)

2009-09-30 @ 15:48:56
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Thess

ååå vad spännande =) då är det på G ialf.

Tror ni har en liten bebis till helgen ¤ler¤

KRAM

2009-09-30 @ 16:13:25
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0