Kängor

har jag & Thez letat efter idag.. till Thez alltså. Såg ett par fina i Hm katalogen för några dagar sen.. så vi åkgte till Maxi huset förut & skulle köpa ett par.. men dom var slut.. så en snäll tjej som jobbade där ringde både till Hageby & stan.. men var totalt slut därt oxå.. Typiskt! Thez blev jätte besviken, hon har tjatat om såna stövlar länge, har gått omkring med mina här hemma.
Så det var bara att gå in på Din sko & kolla... å där fanns det... nästan likadana..dubbelt så dyra, men vad gör man inte.. hon sken upp som en liten sol när hon fick syn på dom. Så jag kunde inte låta bli att köpa dom.
& dom var ju faktiskt fina oxå =)


High boot
Nu blir det mat.. sen ska vi hem till familjen Sunqvist en sväng

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad synd! Fanns en massa i stan när jag köpte för några dagar sedan. Populära alltså! =)



Dom ni fick tag i va ju fina oxå!

2009-09-17 @ 19:36:52
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0