Lite piggare idag

.. så skönt! Igår var jag totalt slut i kroppen, inte alls roligt.
Så än så länge känner jag mig normal idag som tur är. Hoppas det håller i sig hela dagen =)

Händer inte så mkt idag heller.. Helene med familj kommer hit i eftermiddag & ska hämta den stora garderoben som står i rumet här nere, vi vill inte ha kvar den.. ska köpa några byråer sen istället och ställa där.
Blir nog dem här från Ikea tror jag. Vi får väl se.


MALM Byrå med 6 lådor
Nehej ni.. nu ska jag äta lite frukost, var inte så hungrig förut.. men nu efter promenaden kurrar det rejält i magen.

Byyyye

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad kul att det är fler som bloggar =) alltid kul o läsa när man inte träffas..S o ändå bor vi båda i blacka... ja usch kommer oxå ihåg när vi lämnade kvar lilla Loke på vetrinärstationnär han bara var typ 3 månader gammal.. jag tjöt jätte mycket... jag är nog väldigt känslig när det gäller barn o djur..

Operationen idag tar allt i från 6-8 timmar beroende på hur allt flyter... dom skulle sätta infart för dropp och grejjer efter att hon vart sövd... och sen ska det fixas med uppläggning osv... men jag ska väcka min kära sambo nu o dra iväg ut en sväng tror jag.. vädret är kanon idag!!! =) Kram kram!!!

2009-09-10 @ 10:09:22
URL: http://freijasmammas.blogg.se/privat
Postat av: PP

snygg byrå !

2009-09-10 @ 21:18:50
URL: http://finskvinterninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0