Söndag

.. Igår var på på Jennies & Andreas bröllop. Det var trevligt!! =)
Först kl två var det vigsel i rådhuset, sen åkte vi till Nsk i Lindö, där vi blev bjudna på mat & fika. Mkt gott!
Det blev inte så sent för våran del då vi hade Thez med oss, åkte hem efter åtta, hon slocknade i bilen när vi hade hämtat zeke från min moster.

Hon sover fortfarande, jag & Calle vaknade vid åtta tiden.
Tyvärr blev det typ inga kort tagna igår, men jag kanske får några av Madde & Sone sen ;)

Nu ska jag fixa lite frukost, magen skriker.

Bjuder på ett kort på mig & prinsessan iaf.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej gumman



Typiskt nog så har John fått feber nu...

Undrar om vi kommer hinna ses innan bebis kommer ?! Jag kan höra av mig när han är helt frisk igen, så får vi se.

Kram

2009-09-06 @ 09:33:59
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0