Nu får jag ta tag i det här....

....Ja... bloggandet alltså.

Har väl inte hänt så där jätte mkt här hemma egentligen.
Vi har fått Filippas nya vagn som vi är kanon nöjda med :-)
Hon har lärt sig att sitta själv nu.. svajjar till lite ibland men inte alls ofta.. så det är roligt *duktiga tjejen*
Bollar & gå stolen är favoriter nu.. imorgon får vi hennes hoppgunga förhoppningsvis.. får se vad hon tycker om den. Ställer man henne på golvet så börjar hon hoppa direkt, så det kanske blir bra med en sån gunga.

Var på 6 månaders kontroll idag... Nu väger lillfisen 7310 & är 69cm.
På eftermiddag lekte Thez & Agnes, dom verkar ha så kul ihop.. börjar leka jätte bra så fort dom ses.
Kul med så underbara grannar =) Kunde faktisk inte fått bättre.
Sånt är jätte viktigt tycker jag när man bor i radhus & har en granne på varje sida.

Nu över till något helt annat:
Imorgon blir det shopping igen... fast den här gången blir det Ullared.. Tjohooo. He he, får se vad man kommer hem med.

Thez ska på kalas på söndag.. hennes "nya" bästa kompis, som hon säger fyller år.
Det har hon sett fram emot länge.

Här kommer lite bilder som jag tog på Filippa idag när vi låg på altanen & bara möööös :-)




Kommentarer
Postat av: Tess

Jasså! Där ser man - dom är lite läskiga för dom små då! =)



Ha det så kul på Ullared - vill oxå!

2010-04-27 @ 20:33:49
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kul att du är igång igen. Ibland behöver man ett litet break.



Kram

2010-04-28 @ 15:38:38
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

Kul att du bloggar igen! Jag ska oxå försöka ta tag i det igen!!

2010-04-28 @ 21:48:37
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Mammamattelene

Härligt att du är igång igen ;) Då vet jag vad du håller på med om dagarna! Pussssss

2010-04-29 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0