Bortamatch

är det för Thez idag, hon sover hos farmor.. som bor typ 300meter från oss.. så hon är ju inte så långt bort =)
Hon har tjatat länge om att hon vill sova där.. så idag fick hon det, hon var så glad!

Jag & Farmor spenderade våran förmiddag på Maxi.
Köpte lite kläder till tjejerna & en stor svart golvljusstake till vårat sovrum, den hade kostat 700 & nu kostade den 200.. hittade gardiner till sovrummet oxå.. dom hade kostat 250 & nu 50kr. kan inte bli bättre =)
Så nu är vi redo att flytta ner, bara vi får bärhjälp med sängen så.

Imorn ska jag & tjejerna till grannen, ska bli skoj.. är första gången vi ska umgås, har bara pratat med varandra när vi setts, så det ska bli väldigt trevligt!
Deras dotter är ett år yngre än Thez så dom två kommer nog komma bra överens. =)

Jag var & solade förut förresten, så himla skönt. Vi har ett solarium här inom föreningen, så dte är bara boka & sola. =)

Nu ska jag hålla Calle & Filippa lite sällskap

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0