Snart är helgen slut

Gårdagen spenderade vi ute i Eksund, mormor & morfar hade samlat ihop en stor snöhög till Thez, så att vi kunde fräva en snögrotta till henne.
Först tog vi en promenad & åkte lite pulka...sen var det det var bara att sätta igång men grottan.. kul hade vi =)

Idag på förmiddagen så var familjen Sundqvist här.. Andreas hjälpte Calle att bära ner sängen, dm fick skruva isär halva trappan för att få ner den.. hästens sängar är inget & leka med.. tung som sjutton är den, jag orkar knappt rubba den.
Men nu är den nere iaf. så inatt ska vi sova nere, & Thez får sova där uppe själv.. känns lite taskigt mot henne, men hon brukar ändå alltid hamna i våran säng efter halva natten.
Kommer kännas bättre sen när Filippa börjar sova där uppe oxå.. när hon väl slutar äta på natten.

På Tisdag ska jag på babymassage med Filippa, ska bli intressant.
Hoppas bara att hon gillar det & inte skriker =)
Sen på torsdag ska jag färga & klippa mig.. har äntligen bestämt mig för att klippa av mig håret.. har velat det väldigt länge nu men inte vågat.. nu tänker jag att det växer ju ut igen så småningom så det är väl inte så farligt..*S*

Köpte förresten en Bumbo stol till Filippa idag, hon verkade tycka om den, får se imorn igen.

Här kommer lite bilder från helgen.. man kan ju undra vem som tyckte det var roligast?! =)




Jag på ena sidan och......

mormor på andra


Så var det färdigt.. & morfar var förstås tvungen att pröva

Och mormor

Och Zeke med såklart


Rör INTE mitt grisöra!!



Det var allt för denna gång


Kommentarer
Postat av: Tess

Gud så söt eran Zeke är!

2010-01-25 @ 10:44:57
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Mysigt !!



Hoppas allt är bra med er.



kraaam

2010-01-25 @ 13:39:07
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0