Efterlysning

Jag efterlyser våran glada Filippa... Nån som sett henne?
Här hemma har vi bara en gnällig tjej, känner inte igen henne alls.
Trodde hon skulle sluta gnälla när febern försvann.

MEN jag såg att en tand är på väg upp, man ser den jätte tydligt där den ska komma upp, bara lite av tandköttet som ska spricka så är den nog där sen.
Så vi vet inte ifall det är därför hon gnäller nu eller vad det är som är fel.

Har ni några bra tips på det där med tänder om dom är besvärade av det??

När Thez fick sina tänder så märkte vi inte av nånting. *Väldigt skönt*
Mindre roligt ifall Filippa ska va så här varje gång hon ska få tänder.. Om det nu är därför hon är så gnällig.
Redan när jag var i början av min graviditet så visste jag att Filippa skulle bli raka motsatsen till Thez.
Thez märkte man knappt av när hon var bebis medans Filippa är helt annorlunda.

Men det är väl roligt det med att dom inte är lika i sättet.. Hmmm eller? =/

Kommentarer
Postat av: Tess

Å jag som trodde olikheten berodde på att jag har en av av varje sort!



Där sprack min teori då... =)

2010-03-26 @ 21:16:16
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Melker har oxå varit gnällig ett tag nu men precis blivit en glad kille igen. Jag har en bok om alla utvecklingsfaser och när dom inträffar och det har stämmt väldigt bra på Melker. Kanske är det så att hon är inne i en utvecklingsfas just nu? Varje gång jag tycker att melker får gnällperioder slår jag upp i min bok och det har stämt varje gång. Är en toppen bok som jag rekomenderar. Köpte den för typ 40 kr på nätet. Växa och upptäcka världen tror jag den heter.

2010-03-26 @ 21:50:07
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0