Wii

Spelar Thez här hemma.
Bowling & golf är favoriterna på wii sports och jogging på Wii fit. Hon är jätte duktig, nästan bättre än mig på golfen.. =)

Filippa har börjat att lägga sig på mage när hon somnat & ibland ligger hon med ansiktet rakt ner i kudden, inte så bra kanske.. men om jag vänder på henne & lägger henne på sidan så ligger hon snart på magen igen.
Får prova att ta bort kudden, då kanske hon lägger huvudet på sidan istället =)

   

Barnen sover nu så jag kanske skulle passa på att träna/spela Wii.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vi funderar också på ett Wii.

Bowlingen och det är ju askul och så vill jag köpa till träningsprogrammet. Inbillar mig att det kan vara bra att ha i höst när man är hemma med två vilddjur. Eller nåja, ett vilddjur och en nyfödd =)



Kram

2010-03-02 @ 08:35:59
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Tess

Wille va likadan! Alltid runt på mage när han skulle sova. Dock låg han med ansiktet på sidan men...

Minns att jag tyckte det va jätte jobbigt men lät han sova på mage tills vi gick å la oss, då vände jag runt honom på rygg.



Vet ju inte hur länge han låg kvar så, men som BVC sa till mej - man kan ju inte springa upp hela tiden på natten bara för att kolla så dom inte ligger på mage. Så sant!



Sen har jag hört att när dom kan vända runt själva å lägga sej på mage/rygg så är det inget man kan göra åt. (= ingen fara typ.)



Hoppas ni har det bra!

2010-03-02 @ 14:55:11
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0