Trötter

Usch, är trött idag.. sovit som en kratta inatt.. plus att jag var ute i skogen med mamma i nästan 2 timmar igår å plocka svamp.. så det gör nog sitt oxå idag skulle jag tro.
Så när jag lämnade Thez på dagis förut så blev det bara en kortis på 30 minuter med Zeke.. han verkade nöjd iaf. Han sprang ju som en tok i skogen igår.. & badade i lerpölar som vanligt.. så han var inte vit utan brun när vi åkte hem.

Calle började med golvet i hallen där uppe igår, nu är det inte mkt kvar att lägga.... så skönt att det oxå blir gjort nu.

Nu ska jag slänga mig i soffan... ska bli skönt å vila lite!

Ciao

Kommentarer
Postat av: thess

Ja ok men de vagnarna är fina =D Joo tyvärr är det måga vagnar som har för trång liggdel, BT liggdel tycker jag är rymlig.

Läste att bebisen ska få heta Filippa, det namnet hade vi som favorit när Joline låg i magen.

2009-08-19 @ 12:07:28
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: thess

joo är klart, finns ju så mkt fina flicknamn men pojknamn kommer jag inte på många.

Favoriter jag/vi har är Celine, Kira, Fideli, Melie...pojknamn Douglas, Kian, Collin, Sander, Zackarias, Milton...kommer INTE bli lätt.

2009-08-19 @ 21:56:53
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0