"Jag orkar inte sova"

.... Det var vad Thez sa när jag hade läst för henne förut när hon skulle sova.
5 minuter efter det så sussa hon gott =)

Idag har det ju varit helt underbart väder ute.. vi har varit ute & njutit hela dagen lång.
Thez var hos farmor när Filippa sov middag.. så jag kunde sitta i solen & läsa min bok i HELA 2 timmar. Lovely.
Filippa som bara brukar sova typ 30 minuter åt gången.. så det var riktigt lyxigt.

Thez ska på sitt första riktiga barnkalas på lördag.
En kille på hennes avdelning fyller, jag frågade henne ifall hon ville va där utan mig & det ville hon =)
Får se vad hon säger när vi väl ska gå dit... men det går nog bra eftersom det är nästan alla från hennes avdelning som kommer att vara där.

Nu blir det bloggläsning som vanligt & invänta andra avenyn som börjar 21.

Filippa & Zeke hade lite mys i sängen innan hon somnade


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hej!! Jag har just försökt söva en skrikande Melker i 50 min. Till slut tog jag in vagnen för jag orkar inte bära runt på honom när han skriker och ålar sig i min famn. Då tog det 5 min när väl vagnen kom in. Förstår inte vad han håller på med. Hoppas det här går över fort för det tar all min energi. Melker åt och gröt lite sämre förra veckan men nu äter han en hel portion igen. Alla kilon är inte borta än. Men jag har börjat jobba på det nu :) Är dina borta?

2010-04-15 @ 10:00:35
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0