Freeeeedag

Dax för fredagsmys ikväll...Nu står calle & fixar lite mat.. blir lövbiff,pomme & sallad. Ska bli gott.
Sen blir det väl att se Lets Dance ikväll.. till det blir det grönsaksstavar med dip =)

Idag har vi varit ute ganska mkt, åkt stjärtlapp.. ganska jobbigt att hålla upp benen, får nog magmuskler av det.. så nu har jag nog en platt & fin mage... Haha NOT!
Usch är rätt seg nu känner jag.. börjar bli förkyld oxå, kände det redan igår när jag vaknade.

Imorn kommer snälla pappa (morfar) hit & sätter upp fondtapeten till vårat sovrum, det är mönsterpassning så det vågar inte Calle göra..*S* Vad skulle jag göra utan mina föräldrar.. dom ställer upp i alla lägen.
Älskar er!

Nu ska Thez spela lite här på datorn.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0