Söndag

Idag skulle vi åkt till Marie & Jonas & firat "lilla" Philip som fyllde 1 år i veckan, men tyvärr så har han blivit sjuk
=( Hoppas han kryar på sig snart!

Så istället så ska vi åka Till Madde & Co. Ska bli trevligt.

Jag ska nog sluta amma snart tror jag, känner att det är bekvämare med flaska, & jag tror inte jag har så mkt mjölk kvar heller, det spänner knappt nåt när hon inte ätit på flera timmar.
Får se vilken dag jag slutar, jag märker väl när Filippa inte vill ha mera, hon har börjat vägra ibland.. så då är det bara att ge flaskan.

Nu har jag inget mer att skriva för tillfället.. återkommer

Kommentarer
Postat av: Tess

Visst är dom söta!? Tälten...

Wille har ett likadant fast riddarborgen. =)



Allt bra med oss, hoppas med er oxå!

2010-02-03 @ 14:16:37
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0