Premiär

Idag fick Filippa cykla för första gången.. eller rättare sagt sitta bak på min cykel.
Hon verkade gilla det.
Först försökte hon slita av sig hjälmen.. men när vi väl började rulla så gick det kanon.. hon satt stilla & tittade på allt ;-)





Visst är hon söt?? Hjälmen ser ju jätte stor ut på hennes lilla huvud, ändå är det den minsta storleken ;-)

Idag var det även badpremiär i sjön.. blev Mårängen. Dock inte för mig för jag hade glömt bikini trosorna hemma =( Men Thez bada som bara den... hon skulle nog kunna ligga i vattnet hur länge som helst.. så idag blev det farmor som fick simma med henne.. jag fick nöja mig med att stå vid kanten & plaska fötterna med Filippa.. även hon är helt galen i vatten, hon skulle gå ut jätte långt i vattnet.
Tyvärr glömde jag kameran hemma. Får komma ihåg den till nästa gång, för vi lär åka dit många gånger eftersom vi bor så nära =)

Nu ska jag läsa bloggarna.
Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Minire

Så himla toksöta i den stora hjälmen :-)

Så himla söta döttrar ni har Jonna, kärlek!!



Hoppas du får en toppenvecka...kram kram

2010-07-06 @ 10:44:08
Postat av: Cattis

Mårängen är guld. Alltid skönt i vattnet och lagom långt från stan.

Badat något i Eksund på länge ?



Ha en bra helg

Puss o Kram

2010-07-09 @ 20:45:05
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0