5 Juni

Idag har vi pysslat med lite allt möjligt.
Dagen började med bakning (kola kakor).
Efter det åkte vi för att leta efter en dockvagn som Thez ville ha i present som skulle va från mormor & morfar.
Hittade en på lekhuset, kravet var att den skulle va som Filippas vagn, dvs tre hjul.

Efter det åkte vi hem & fixade lite mat & sen ut på promenad för att leta efter en "pinne" som vi skulle göra ett spö av till fiskdammen imorrn.
Sen lekte Thez med Agnes en stund innan det var dax att sova.
 
Jag & Calle såg klart på filmen "Its complicated" nyss, samtidigt som jag slog in alla hennes presenter som hon ska få när hon vaknar imorrn bitti :-)



Filippa ställde sig upp för första gången i hennes säng förut när jag skulle lägga henne... buse där, hon bara skratta när jag tittade på henne ♥



Här sitter hon på en filt & kollar på Thez & Agnes när dom hoppar på studsmattan





& den blivande 4 åringen ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0