När ska det här ta slut?

Filippa fick feber inatt igen.. så med andra ord har vi knappt fått sova. Hon har gråtit till & från även att vi gav henne panodil. Så jag & calle har varit uppe sen klockan fem. =(
Nu sover Filippa, fick lägga henne i vagnen då somnade hon direkt.
Jag tror det är nåt annat än tanden som gör henne så fruktansvärt ledsen.
Vi ska ringa till sjukvårdsupplysningen klockan åtta för att få en tid till jourmottagningen så dom kan kolla henne, kanske är öronen för hon vill knappt ta flaskan eller nappen ibland.

Jag vet inte vad det är.. det ända jag vet är att det gör så himla ont i mig att se henne så ledsen hela tiden.

Vi får se vad dom säger sen.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fy så tråkigt.



Det är säkert något som kräver penicillin, det brukar det vara när febern försvinner och sedan kommer tillbaka.



Lycka till !!!



Kram

2010-03-27 @ 09:04:43
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

Jourmottagningen har ju öppet dygnet runt. Ni borde ringt i natt! Hoppas ni får en tid snabbt!!

2010-03-27 @ 10:48:07
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0