Redan torsdag idag

Så fort veckorna går.. snart är våren & sommaren här =)

Igår eftermiddag gick jag & tjejerna över till grannen på fika. Thez & Agnes börjar komma igång bra nu tycker jag.. har ju trotts allt inte träffats många gånger.. det blir nog bättre för varje gång vi ses. Väldigt trevligt hade vi iallafall =)

Inatt sov Filippa hela natten. Så skönt hoppas hon slutar äta nu igen, hon som var så duktig i några veckor.
Hon låg på mage hela natten oxå.. kanske var det?

Thez har varit på dagis sina 15 timmar den här veckan. (måndag, tisdag, torsdag), imorgon är hon ledig, skulle vilja hitta på nåt då.. men vad?

Nu ska jag ge Filippa lite mat.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tess

Kan väl mycket väl vara så att hon sov hela natten för att hon låg på mage. Dom ska ju tydligen sova lugnare å djupare på mage har jag hört från Anna Wahlberg. =)

(om nu hon kan allt =P)

Vad skönt för er i alla fall!



Ha det bra!

2010-03-04 @ 17:16:50
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0