Länge sen nu igen

... vet inte vad det är riktigt.. men jag har verkligen ingen lust att blogga.
Kanske behöver en lååååång paus?

Thez ville sova hos farmor idag så hon gick dit vid halv fyra idag, då åkte vi andra & handlade lite mat & kläder till barnen & skor till mig.

Imorgon ska vi till barnkliniken på sjukhuset & kolla Filippas hjärta, läkaren hörde blåsljud IGEN när vi var på halvårskontrollen, så dom ville kolla upp det med Ekg & ultraljud.
Usch alltså min lilla tjej =( Håller tummarna att det inte är nåt allvarligt.
Tydligen är det ganska vanligt att barn kan ha blåsjlud, tjejernas kusin har det oxå hon är lika gammal som Thez.
Så vi får se vad dom säger imorgon.
Efter det så ska jag till Sörping & hälsa på Madde igen.. ska bli väldigt trevligt.
Thez blir kvar hos farmor hela dan imorrn, men det har hon nog inget emot =)

Nu ska jag slöa i soffan.. är rätt trött efter att ha fått gå upp runt 5-6 tiden varje morgon... Filippa är väldigt morgonpigg =/

Kanske skriver imorrn igen.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Usch, lycka till i dag. Hoppas det inte är någon fara eller att det är helt borta.



Kram kram

2010-05-12 @ 08:50:52
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0