På öppna fsk

Har jag & Filippa varit idag.
Vi är en grupp föräldrar som ses en gång i månaden, barnen är födda ungefär samtidigt +/- en månad.
Vi ska ses fram tills barnen fyller ett år, då ordnar personalen på öppna ett gemensamt 1 årskalas för barnen, ganska trevligt faktiskt. Är lagom att ses en gång i månaden, annars gillar jag inte att ha massa såna träffar inplanerat.

Igår eftermiddag lekte Thez med Agnes, kan tänka mig att det blir så idag oxå :-)
Det är oxå så skönt att man inte behöver boka nåt jämt... vill dom leka så tittar dom bara över staketet & kollar ifall den andre är hemma eller inte, kan inte bli bättre.

Nu ska jag passa på att äta lite lunch medans lillräkan sover.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0