Lördag idag

Idag ska vi till Calles syster med familj och äta lite påskmat.. ska bli trevligt!
Thez lämnade sina nappar ute på altan förut i ett påskägg som haren har hämtat nu.. gjorde hon även igår..
gick jätte bra.. frågade bara efter sin napp 1 gång igår tror jag.. men sen skratta hon bara för hon kom på att påskharen har dom.

Vi var hemma hos Jennie, Andreas & Erik igår.. grabbarna bytte däck å tvättade bilarna.
Sen grilla vi lite.. Himla gott var det.
Vi åkte hem runt 19 tiden.. väl hemma så satte sig Thez på toan föar att kissa.. så jag passade på att smyga ut på altan å lägga dit ägget med hennes nappar i.
Skulle sett hennes min när hon gick ut å titta ifall dom låg där..hihi hon tog ägget å bara skrek.. JAAA han har varit här med mina nappar...hehe gullunge.
Igår var hon så snäll å glad hela dagen.. inget utbrott.. hoppas hon är lika glad idag

Hon har fått tre påskägg än så länge.. av hennes mormor & morfar fick hon lite godis + ett par tights en tunika och en typ blus eller vad man nu kan kalla den... jätte fina var dom!! Tack tack!
Av hennes farmor fick hon godis, men det åt hon inte så mkt av. är inte så mkt för godis längre som hon var för ett tag sen. Skönt det.
Vi köpte oxå lite godis till henne.. ett par solglasögon + hals & armband som hon ville ha.. å såpbubblor.

Nu vill Thez måla ett ägg igen, så det är bara att börja blåsa ur ett.. =/

Glad påsk på er!!



Hitta en bild på Thez när hon var påskkärring förra året.. Söt va? hihi

Kommentarer
Postat av: steffi & Liam (Med sitt lilla hjärtat i magen)

http://steffiiis.blogg.se/2009/april/min-forsta-riktiga-egna-tavling-ar-nu-klar.html



Ifall du kanske vill vara me!?

2009-04-14 @ 20:14:03
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0