Påskpyssel

Har Thez gjort här hemma.. jag blåste ur några ägg igår.. å hon fick måla dom med vatten och fingerfärger.

Hon fick ett utbrott förut igen.. gaaah man blir tokig, vet inte vad man ska göra.
Hon ville va ute å gräva så jag tog på henne regnbyxorna å stövlarna.. men det passade inte fröken så då började hon gapa å tjuta igen... jag frågade om vi skulle va inne istället.. NEJ skrek hon bara.. då sa jag men kom ut så går vi till sandlådan.. men då skrek hon NEJ igen... hon lade sig på hallgolvet å bara grät.. så jag tog av henne kläderna.
Då gick hon upp till sitt rum å hämtade nappen.. då blev hon "normal" igen.. Hmmm tokiga unge. =)

Imorn ska hon iaf lämna napparna till påskharen, han ska ha dom på dagarna, så kommer han med dom på kvällen när hon ska lägga sig.
Sen när vi åker hem från Turkiet så ska hon lämna dom på flygplanet.. haha får se vilket liv det kommer att va då på kvällen när hon ska sova. Usch kommer nog bli jobbigt både för henne och för oss. Men det är dax att hon slutar med dom nu tycker vi.

Nu sitter hon i soffan och tittar på Lotta på bråkmakargatan.. får se om det går å få ut henne sen när vi ätit.. =)



          


Kommentarer
Postat av: steffi & Liam (Med sitt lilla hjärtat i magen)

Jao du detta humör. Ibland vet man verkligen inte vad man ska ta sig till.. Men visst är de söta ändå. =)

2009-04-09 @ 17:53:23
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag är så himla tacksam att John valde att sluta med napp självmant. Han blev förkyld när han var 1 år ungefär, och kunde inte andas med nappen inne, och sedan var det lönlöst att få honom att ta den igen.

Men det är man ju glad över idag. Vårat kommande projekt i sommar bli att potträna :)

Glad Påsk !!

Kram

2009-04-09 @ 19:01:15
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Lina

Hehe, här hemma finns det flera med humör :). Vi trodde det skulle bli jättesvårt att lägga av med napparna då Kiara i stort sett var besatt av sina. Men det gick helt utan problem för båda barnen. Hoppas Thez tar det bra också! Inte lätt att bli av med sina älskade nappar ju. Kram

2009-04-10 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0