Aj aj aj

Idag har jag haft väldigt mkt sammandragningar.. fast bara på höger sida hela tiden. Det är väl där hon verkar trivas =)
Magen blir stenhård & det är ganska obehagligt när man sitter ner då... jaha.. då var det dax igen då.. Aaaaaj.
 
Hoppas det är lugnare imorn.. så här mkt har jag inte haft förut.. bara nån enstaka gång per dag.. men idag har jag verkligen fått det typ heeeela tiden.

Men men... Min kusin fick sina tvillingflickor idag iaf. Så himla söta alltså!! Är inte ett dugg avis på henne nu *grrrrr*..
.. vill oxå ha våran plutt nu juh!!!
Men den som väntar på något gott.....

Nu ska jag kolla ifall det finns nåt att se på Tv.. antagligen inte.. Calle är inte hemma heller, han är hos Helene & väntar på att bilen ska bli klar.. vi lämnade in den vid 17 för att en kille skulle tona rutorna.. & det tar visst 4 timmar typ.. segt.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Cattis

Oj oj, ser att det bara är 49 dagar kvar. Jisses :)

Vi måste, MÅSTE ses snart.

Hur ser vecka 35 ut för dig ? Tänkte om jag ska komma och hälsa på någon dag medans John är på dagis, tis-tors ?!



Kram

2009-08-13 @ 13:50:35
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Tess

Oki. Ja, kanske kan vara nåt att testa...

Finns ju faktiskt laktosfri glass. Känner hon inget då så är det väl det.

Kontigt är ju bara att hon tål mjölk å så, men det kanske är nåt annat i glassen å grädden.

2009-08-13 @ 17:21:59
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej igen!



Nä, jag tycker det är helt ok på "fabriken" här i stan. Duger gott...=)

2009-08-13 @ 20:27:57
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0