Torsdag

Idag, jag & Thez sov hos mormor & morfar från igår till idag.
Så på morgonen åkte vi till Maxi med mormor för att handla.. det behövdes verkligen, var eko både i kylen & frysen där hemma.

Köpte även vinterkläder till Thez & lillfisen, mormor var snäll & betalade halva priset, så jag betalade bara 600kr för allt. Billigt! Tack mormor!! =)
Skidjacka RödSkidbyxa Svart
Dom här kläderna fick Thez... bara det skulle kostat 900 så det tackar vi mormor för!!
& lillfisen fick en sån här... hade beslutsångest ifall jag skulle köpa den här eller en vanlig overall.. men jag tror den här är skönare att ligga i när man är så lite.. i början av vintern iaf.

Overall Vit
Snart ska vi få mat här oxå.. kålpudding med potatis & brunsås... ska bli gott!! =)

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hej! Fina kläder du köpt! Jag kom på idag att det kanske börjar bli dags att köpa allt man ska ha snart. Jag tittade på en overall på stan i måndags men blev så velig om man ska börja med det redan när bebis föds eller om det behövs andra kläder då? Tänkte mig en i fleeze. Hur gör du??

2009-08-27 @ 19:06:08
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jättefina kläder! Och snällt av mormor att pynta in lite, det är alltid välkommet =)



Ska vi försöka ses nästa vecka ?!

Måndag och onsdag har vi inget. Måndag är John hemma hela dagen och onsdag går han 8.30-13.30. Så antingen måndag fm eller onsdag em ?!

Hur ser det ut för er ?



Kram kram

2009-08-28 @ 14:04:14
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Åååh en sån där "overall" har ju vi här hemma som ni kunde tagit...Den är ju aldrig använd....



Hoppas allt är bra med er!!



Kram

2009-08-28 @ 21:57:21
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0