V 33 idag

Nu är det inte sååå långt kvar, men det känns ändå så långt bort.
Jag hoppas att den sista tiden går fort nu, å det skulle inte göra nåt om lillfisen skulle vilja komma ut någon vecka tidigare. =)

Väldigt varmt ute idag, igår var det för varmt tyckgte jag.. verkar ju bli likadant idag.
Vi ska åka in till Helene med familj, Jossan har fått hem sin häst så Thez ska få rida.
Sen blir det Eksund, mamma ska hjälpa mig att färga håret.. igen.. jag gjorde det själv i förrgår, men jag behöver färga underhåret en gång till då färgen inte räckte till ordentligt sist.

Nu ska jag upp å hålla Thez sällskap.. hon ska bjuda på vin i sitt rum.. *S*

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0