1:a december idag

... bara 23 dagar kvar till julafton.. usch vad tiden går fort.

har väl inget speciellt att skriva om idag egentligen..

Jag fick bråka med Thez imorse.. hon ska ju bara ha tights eller strumpbyxor varje dag.. & det har hon fått ha oxå.. men idag tyckte jag att hon kunde ha vanliga byxor..hon har några jeans som hon knappt har använt, vill att hon ska ha dom lite iaf innan dom blir för små.. är ju på gränsen nu.
Men hon tog på sig dom tillslut.. jag gissar på att dom åker av så fort hon klivit innanför dörren sen när jag hämtat henne från dagis.. då åker tightsen på =)
Trotsåldern är väl en härlig tid.. *S*

Nu är förresten köket färdigt i stort sett.. är bara en list som ska sättas fast under spisen..
Så nu är det bara för min älskling att fortsätta med sovrummet här nere så att vi kan flytta ner snart =)

Här kommer ett kort på Thez & Nelly.
Dom sprang & bädda ner sig i Thez säng när dom hade badat.. hihi så söta.



Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen...det är ju 1:a december idag... ;)

2009-12-01 @ 16:56:54
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/
Postat av: Malin Kungshammar

Hej!

Hittade hit av en slump o kollade runt lite!!

Fin sida du har!! ;-)

//Malin

2009-12-01 @ 16:58:32
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Tess

Rätta mej om jag har fel men va inte första advent i söndags?! =)



Gick det bra med din spruta?



Kram Tess

2009-12-01 @ 19:01:25
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0